ספרי הילדים האהובים מאת הסופר והמחנך חיים ולדר הפכו במשך השנים לקאלט ספרותי שחוצה מגזרים ופונה אל מאות אלפי ילדים בכל רחבי העולם.

הייחודיות של הספרים הללו שכל כך שובים את ליבם של הילדים, היא היכולת של הסופר לבטא את רגשותיהם כפי שהם מרגישים אותם, כך למשל ילד או ילדה שנקלעו לסיטואציות חברתית מורכבות יכולים להזדהות מאד עם מגוון הסיפורים שמדברים על מצבים חברתיים (כמו הסיפור "חברות לוחצת" שספר על שתי חברות טובות שאחת מהן מקנאה בחברתה בשל חברותה עם ילדה נוספת, "הילד שעשה את השריפה", שמדבר על תופעה של חרם חברתי בעקבות חשד שווא,  וכן חלק גדול מן הספר "קוראים לי צביקי גרין"), ילדים שמתמודדים עם מצב משפחתי או חברתי מורכב, יצליחו ברוב המקרים לזהות את עצמם בתוך הסיפורים ( סיפורים כמו "המעיל שהציל" העוסק בילד ממשפחה ענייה שסובל מהצקות בשל לבושו הפשוט והבלוי, "לילה בגומחא", העוסק בבנו של מליונר שפושט רגל והתמודדותו הקשה (סיפור שעובד גם לסרט), "אני ואחי" וכן- "פרירמידה" על קשר מופלא בין אחים ועל חשיבותה של ההרמוניה המשפחתית).

הסיפורים גם מזהירים מפני סכנות שחבויות בתוך חיי היומיום ומציעים דרכי פעולה יצירתיים במידה וחלילה קורה משהו רע או מסוכן (לדוגמה – "סיר לחץ" על ילד שפותח בטעות סיר לחץ ונכווה קשות הסיפור מלמד ילדים על כך שישנם מקרים שבהם מותר "להלשין", "להתרחק מזרים" על הנושא של מוגנות, "התרופה המכה" על ילד שבולע מתוך מעשה קונדס כמות גדולה של תרופות).

ספרי ילדים לקנייה באינטרנט מאת חיים ולדר

הכי חזק שישסדרת התחושות

ילדים מספרים על עצמם 10בן תחת בן

אחת הבשורות הגדולות החבויות בספרי ילדים לקנייה באינטרנט של חיים ולדר, היא חיזוק הקשר והאמון בין הורים לילדים, דבר שלטענת אנשי מקצוע רבים – פסיכולוגים ואנשי חינוך, מעט נשחק בעת החדשה. הסיסמא המרכזית שזועקת מספרים אלו היא ללא ספק "הלב הוא לא מחסן". משפט זה מדבר אל ליבם של הילדים ומסביר להם בחכמה שעליהם לשתף את האנשים הקרובים להם בדברים המעיקים על ליבם ולא לשמור אותם בפנים, בתוך הלב.

ילדים מכל העולם מזדהים עם הסיפורים שנכתבו על ידי חיים ולדר ושולחים לתיבת דואר 211 בבני ברק, תיבת דואר הפעילה מזה כשלושים שנה, את סיפוריהם האישיים, מתוך מטרה להוציא אותם מהלב. במקרים רבים עצם העובדה שהילד העלה את הדברים על הכתב, גרמו לו להבין את אשר מתחולל בליבו טוב יותר, ובמקרים רבים הדבר גרם לילדים "לפתוח" עם ההורים שלהם סודות או רגשות שליליים כאלה ואחרים, שעד לאותו מועד, הילד התמודד איתם לבד.

ספרי ילדים של חיים ולדר מומלצים מאד כדי לטפח ולהעשיר את עולמו הרגשי של הילד, לעורר את האמפתיה ואת חוש הצדק שלו, כמו גם את ההבנה שההורים רוצים רק את טובתו ויהיו לצידו בכל מחיר.

אלו הן רק מקצת הסיבות שספרים אלו, אשר נכתבו ביד אמן, ממשיכים להימכר בחנויות הספרים כבר במשך קרוב לשלושים שנה שנה וחלק גדול מהם אף הפכו לרבי-מכר.

כדי להקל על ציבור הקוראים ההולך וגדל משנה לשנה, אנו מציעים כאן באתר "חיים ולדר הוצאה לאור" ספרי ילדים לקנייה באינטרנט בדרך קלה ופשוטה. הקליקו על הספר שברצונכם לרכוש מזינים את הפרטים הנדרשים (התשלום מאובטח) וקבלו את הספר ישירות לביתכם.